Oral Chelation Therapy - Cadangan Untuk Kaedah, Penggunaan dan dos

Oral Chelation Therapy - Cadangan Untuk Kaedah, Penggunaan dan dos

Lisan atau IV chelation tidak menyembuhkan penyakit vaskular. Terapi chelation membuang plak dan logam daripada arteri tersumbat dan oleh itu meningkatkan peredaran. Ramai orang percaya anda perlu membuka arteri yang tersumbat sepanjang jalan untuk menerima manfaat. Ini tidak benar. Salah seorang ahli keluarga saya tidak mempunyai simptom sehingga arteri hatinya lebih 98% tersumbat. Dua minggu sebelum acara itu dia telah berjalan 3-4 batu tanpa insiden pada 9600 kaki dalam ketinggian. Yang memberitahu saya bahawa mengambil hanya 5% boleh memberikan kelegaan simptom.

Jika anda mempunyai tersumbat utama seperti ini dan anda tidak mahu menjalani pembedahan saya sentiasa akan mengesyorkan IV chelation di bawah jagaan profesional perubatan chelation. Sebabnya, IV chelation adalah lebih berkesan dan memberikan hasil yang lebih cepat. Saya tahu orang-orang yang telah diberitahu oleh pakar bedah jika mereka tidak menjalani pembedahan dengan segera mereka akan mati. Orang-orang ini mendapati MD yang, DO atau chelation lain profesional dan mula IV rawatan segera. Orang-orang ini masih hidup dan sihat hari ini.

Chelation lisan telah digunakan dengan jayanya oleh orang-orang dengan segala jenis keadaan vaskular dari kecil kepada yang besar. Dalam pengalaman saya chelation oral adalah berkesan. Terdapat empat kaedah pengambilan yang berbeza.

1. kapsul EDTA
2. Vitamin dan mineral formula dengan EDTA
3. Liquid EDTA
4. suppositories EDTA Saya telah menggunakan tiga daripada empat.

Secara peribadi, saya lebih suka kapsul EDTA yang merupakan kapsul sayur-sayuran yang penuh dengan EDTA halus tanah. Saya memilih kaedah ini kerana kemudahan penggunaan, harga dan keberkesanan. Vitamin dan mineral gabungan dengan EDTA lambat dan tidak berkesan. EDTA cecair sangat mahal setiap dos dan saya mendapati ia menjadi tidak lebih berkesan. Saya tidak cuba kaedah supositori itu.

Sebab-sebab saya memilih serbuk EDTA

1. Dos Saya mengambil hampir menyerupai IV pengkelatan dos 2.5 hingga 3 gram setiap rawatan.
2. Ia boleh diambil sebagai kapsul atau sebagai cecair.
3. Ia boleh diambil sublingually.
4. Harga yang paling murah dari segi kaedah.
5. Ia adalah sangat effwective yang paling penting.
6. Harga yang sedikit ia boleh diambil setiap hari atau mingguan.
7. Ia hanya mengambil masa beberapa saat dan adalah sangat mudah dan mudah.

Penggunaan dan Cadangan Dos
1. Ambil 3200mg per dos tiga kali sehari selama 14 hari
2. Rehat selama 14 hari. EDTA ini akan terus bekerja walaupun selepas anda berhenti selama kira-kira seminggu.
3. Ulang langkah 1 dan langkah 2.
4. Ulang langkah 1 dan langkah 2.
5. Jika cirit-birit bermula berundur dos dan ambil hari lagi.
6. Sentiasa mengambil multivitamin yang baik apabila mengambil chelation lisan.

Pada akhir tiga kitaran lengkap anda akan dapat melihat hasilnya. Alasan orang utama menyatakan bahawa chelation lisan tidak berfungsi adalah mereka tidak mengambil EDTA cukup untuk tempoh yang cukup panjang. Terdapat banyak bukti yang hadir bahawa EDTA perlu diambil seperti pelbagai vitamin setiap hari. EDTA tidak mempunyai kesan sampingan kecuali beberapa cirit-birit mungkin apabila seseorang mengambil dos yang besar. Kesan sampingan ini dihapuskan dengan hanya mengurangkan pengambilan.

Jika anda mempunyai keadaan vaskular cara yang paling berkesan dan paling cepat semula jadi untuk melegakan gejala-gejala adalah terapi chelation. Jika keadaan anda tidak mengancam nyawa cuba chelation oral pertama, ia adalah murah, cepat dan mudah. Ia adalah jauh lebih baik daripada alternatif pembedahan atau ubat-ubatan penuh dengan kesan sampingan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar