Bagaimana untuk Penyembuhan Heartburn Sememangnya Tanpa Ubat

Bagaimana untuk Penyembuhan Heartburn Sememangnya Tanpa Ubat

Perut anda membakar, anda merasa sakit, dan anda ingin anda boleh membuangnya. Berita baik adalah bahawa anda boleh membuangnya. Dengan perubahan yang betul untuk gaya hidup anda dan beberapa baik ubat semula jadi lama anda boleh meletakkan satu pengakhiran kepada penderitaan yang. Dalam artikel ini kita akan lihat pada beberapa perkara yang anda boleh lakukan untuk mengelakkan pedih ulu hati dan beberapa ubat semula jadi anda boleh cuba.

Anda Boleh Mencegah Heartburn?

Tidak ada cara sebenar untuk menjamin bahawa anda tidak akan mendapatkan pedih ulu hati. Orang mendapat sakit perut dan senak untuk pelbagai sebab. Walau bagaimanapun, anda boleh melakukan beberapa perkara untuk membantu mencegah masalah ini.

Salah satu perkara yang anda boleh lakukan untuk mengelakkan pedih ulu hati adalah untuk makan makanan yang sedikit. Dengan makan makanan yang lebih kecil ia menjadikannya lebih mudah untuk perut anda untuk menghadam makanan. Ini membantu mengelakkan pedih ulu hati, senak, gas dan kembung. Semakin besar hidangan yang anda makan lebih keras perut anda yang telah bekerja untuk memecahkan mereka makanan.

Anda juga harus mengelak daripada makan yang betul sebelum anda pergi tidur. Beri perut anda 2 hingga 3 jam untuk mencerna makanan anda sebelum anda tidur. Ini boleh membantu berhenti memperuntukkan bahawa pedih ulu hati sebelum tidur bahawa ramai orang dapat.

Sebilangan besar orang mendapatkan senak, pedih ulu hati, dan masalah perut yang berkaitan lain kerana tekanan. Dalam kes ini anda akan mendapati bahawa kebanyakan ubat-ubatan akan melakukan sedikit untuk menyelesaikan masalah anda. Anda perlu menangani kepala tekanan pada. Ini mungkin bermakna mengambil cuti kerja, mendapat pekerjaan baru, mengambil masa untuk berehat, mengambil yoga, atau meditasi. Ini semua adalah cara yang berkesan untuk menangani tekanan.

Pemulihan Untuk Heartburn

Terdapat beberapa ubat-ubatan yang berbeza terapung di sekeliling untuk pedih ulu hati yang boleh anda cuba. Yang paling biasa adalah mengambil satu sudu teh cuka epal cider. Jika ia tidak berfungsi, anda boleh mencuba salah satu daripada orang-orang yang saya akan memberitahu anda tentang.

Sayur-sayuran Jus: Jus daripada sayur-sayuran tertentu boleh membantu menghilangkan pedih ulu hati. Terdapat juga beberapa sayur-sayuran yang boleh membuat ia lebih teruk. Beberapa yang anda boleh cuba, adalah saderi, lobak merah dan timun.

Baking Soda Dan Air: Ini adalah salah satu yang telah digunakan untuk sepanjang masa, tetapi sering diabaikan kini beberapa hari. Hanya menambah beberapa baking soda dengan air dan kemudian minum sehingga.

Cinnamon Teh: Teh halia sering digunakan untuk merawat pedih ulu hati. Jika anda tidak suka halia maka anda mungkin mahu mencuba kayu manis. Tambah beberapa batang kayu manis kepada teh dan minum dua kali sehari.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar