Bagaimana untuk menghilangkan Ketuat semulajadi - Pemulihan Rumah Untuk Ketuat

Bagaimana untuk menghilangkan Ketuat semulajadi - Pemulihan Rumah Untuk Ketuat

Anda mungkin akan terkejut untuk mengetahui bahawa bertentangan dengan kepercayaan popular, punca ketuat tidak tangan bersih atau perkara-perkara seperti itu tetapi ia disebabkan oleh virus yang dikenali sebagai Human Papilloma Virus. Saya tahu ungkapan pada muka anda sekarang; ramai kawan-kawan saya juga tidak percaya.

Dengan cara ini, anda perlu berhati-hati apabila hubungan secara langsung dengan orang-orang yang mempunyai ketuat, kerana ketuat adalah berjangkit terutamanya jika badan anda tidak patut. Oleh itu, langkah pencegahan pertama anda mungkin mahu lakukan adalah untuk mengambil banyak vitamin C walaupun anda sudah mempunyai ketuat kerana ini boleh membantu untuk memerangi ketuat anda.

Mempunyai ketuat bukan sesuatu yang anda perlu berasa kecewa dengan kerana ia boleh dikendalikan dengan mudah dan berkesan dengan rawatan yang betul.

1. Lebih suka Menggunakan Rawatan Asli

Terdapat pelbagai jenis rawatan yang boleh digunakan untuk mengendalikan ketuat. Antara yang paling popular yang boleh kos beribu-ribu dolar dengan janji hasil yang segera dan rawatan semula jadi menggunakan resipi nenek dengan bahan-bahan yang anda boleh mendapatkan dari belakang rumah anda.

Pembedahan laser, nitrogen cecair dan pembedahan mungkin akan anda terdorong untuk mempercayai promosi hasil segera. Tetapi untuk bercakap benar, ini jenis rawatan akan melakukan yang lebih buruk daripada yang lebih baik. Ramai orang telah dilaporkan mengalami kesan sampingan yang berpanjangan selepas pembedahan.

Apabila ia datang untuk memilih, sentiasa memilih untuk rawatan semula jadi kerana rawatan semula jadi akan memberikan hasil yang lebih baik tanpa kesan sampingan yang berpanjangan. Satu-satunya kelemahan adalah proses yang memakan masa yang bahawa ia mungkin diperlukan.

2. Natural Oil

Minyak semula jadi telah diketahui mempunyai keupayaan untuk membuang ketuat anda. Hanya menggunakan minyak semula jadi ke dalam kawasan yang dijangkiti tiga kali sehari. Anda perlu mula melihat beberapa kemajuan selepas seminggu. Anda boleh mendapatkan minyak semula jadi daripada kedai-kedai kesihatan tempatan anda.

3. Ekstrak Herba

Ekstrak herba seperti cabutan daripada Aloe Vera boleh menyediakan kaedah yang berkesan dalam mengasingkan sumber ketuat. Hanya memohon ekstrak Aloe Vera ke kawasan yang dijangkiti. Sesetengah orang mula menghilangkan ketuat mereka selepas 2 minggu ubat.

Anda harus sedar dengan ketuat kerana ia adalah berjangkit dan merebak dengan mudah. Apabila ia datang untuk memilih jenis rawatan, rawatan ketuat semulajadi tanpa sebarang kesan sampingan sama sekali dan penghapusan sumber ketuat perlu dipertimbangkan. Beberapa contoh rawatan semulajadi: minyak semula jadi dan Aloe Vera krim.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar