Bee Balm

Bee Balm

Dengan jumlah produk kulit di pasaran hari ini, mengapa sesiapa akan mencari apa-apa lagi? Tanya kebanyakan orang tentang menggunakan lebah balsem dan anda akan mendapat renungan kosong. Tidak ada sebab untuk menggunakan apa-apa produk lama dan ketinggalan zaman, mereka akan berkata. Masa untuk bee balm telah berlalu. Atau mempunyai ia?

Diberikan, terdapat banyak produk lain yang terdapat di pasaran hari ini. Tetapi begitu juga bahan tambahan dan ester dan alkohol yang digunakan untuk mengemukakan ramuan kimia. Bahan-bahan semua dapat diserap ke dalam kulit juga. Sebahagian daripada mereka bahan-bahan, terutama alkohol, sebenarnya akan mempercepatkan pengeringan kulit, yang bertentangan dengan tepat apa yang kita cari. Di samping itu, produk-produk penjagaan diri tiruan tidak menyuburkan kulit dan sering mengandungi bahan-bahan yang disyaki sebagai karsinogen, seperti formaldehid.

Di samping itu, terdapat kawasan-kawasan badan - terutamanya tumit, siku dan lutut - yang terdedah untuk mempunyai kulit kering dan bersisik. Produk A diperlukan untuk mengelak apa kelembapan semula jadi kawasan-kawasan ini mempunyai, sambil menambah kelembapan lebih untuk campuran.

Pelembap diperbuat daripada lilin lebah adalah penyelesaian terbaik. Lilin lebah, kandungan prinsip dalam kebanyakan pelembap lebah, adalah hasil dari lebah pekerja muda. Produk semulajadi melembapkan kulit pada masa yang sama melindungi kulit daripada tindakan pengeringan angin dan matahari. Ini tindakan dua adalah tepat mengapa produk-produk ini adalah seperti yang berharga hari ini kerana mereka dahulu. Dan dengan menetapkan jumlah petrokimia yang dalam produk kulit yang paling, mereka adalah menyegarkan, alternatif yang semula jadi.

Ini pelembap dilakukan dengan lilin lebah adalah penggunaan khusus kepada jururawat, doktor, penjaga, atau sesiapa sahaja yang mencuci tangan mereka berkali-kali pada siang hari. Detergen dalam sabun tangan boleh kering dan retak tangan. Pelembap lebah, terutamanya mereka yang mempunyai tambahan berkhasiat seperti debunga lebah, bukan sahaja akan melindungi kulit anda, tetapi akan menyembuhkan sebarang retak kerana mereka membentuk satu halangan pelindung.

Produk-produk ini semula jadi mungkin tidak mendapat akhbar penyediaan kimia komersial terkini, tetapi mereka tidak sukar untuk mencari. Mereka mungkin akan menjadi semakin mudah untuk mencari, sebenarnya, kerana lebih ramai orang mencari alternatif penjagaan semula jadi dan mengelakkan menambah lebih banyak bahan kimia untuk kehidupan mereka. Mencari produk yang mengandungi debunga lebah sebagai nutrien digantung dalam matriks lilin lebah. Ini tekstur pelembap ini boleh menjadi kaku sedikit pada mulanya, tetapi hanya meletakkan beberapa di tapak tangan. Haba yang semula jadi dalam tubuh anda akan menyebabkan ia melembutkan serta-merta dan bersedia untuk digunakan. Kehangatan kulit anda akan mengambil dalam balsem dan struktur produk akan menjaga yang lain.

Jadi sama ada sebagai ubat untuk masalah yang sedia ada atau langkah pencegahan, pelembap lebah boleh menjadi sebahagian penting dalam mana-mana regimen penjagaan kulit.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar